Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Efter 40 år är det ingen som lärt sig ”mobile first”

Publicerad: 7 September 2017, 11:51

Det är plågsamt att se hur organisationer halkar efter digitalt, skriver Resumé Insikts krönikör Amanda Oxell.


Ämnen i artikeln:

MaxusAmanda Oxell

Året var 1973. Pink Floyd släppte plattan Dark side of the Moon, World Trade Center invigdes, Norrmalmstorgsdramat satte Stockholmssyndromet på världskartan och Kina sprängde en vätebomb i jordens atmosfär.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

MaxusAmanda Oxell

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.