Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag04.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Efter 40 år är det ingen som lärt sig ”mobile first”

Publicerad: 7 September 2017, 11:51

Det är plågsamt att se hur organisationer halkar efter digitalt, skriver Resumé Insikts krönikör Amanda Oxell.


Ämnen i artikeln:

MaxusAmanda Oxell

Året var 1973. Pink Floyd släppte plattan Dark side of the Moon, World Trade Center invigdes, Norrmalmstorgsdramat satte Stockholmssyndromet på världskartan och Kina sprängde en vätebomb i jordens atmosfär.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

MaxusAmanda Oxell

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.