Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Elgiganten ångrar DDB-slogan, duo bryter tabu kring löner och så blev &Co världens bästa byrå – här är nordiska svepet

Elgiganten ångrar DDB-slogan, duo bryter tabu kring löner och så blev &Co världens bästa byrå – här är nordiska svepet

De ledande branschmedierna i Danmark, Norge och Sverige – Markedsføring, Kampanje och Resumé – sammanställer allt du behöver veta från månaden som gått för att ha koll på marknadsföring och kommunikation ur en nordisk kontext.

Publicerad: 30 maj 2022, 08:15

Ämnen i artikeln:

Nordiska svepetLego&CoPublicis GroupeNyheter

Elgigantens koncept ”More than things” var inte rätt för bolaget, enligt varumärkeschefen Marius Klemo.

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.