Resumé insikt
Elgiganten ångrar DDB-slogan, duo bryter tabu kring löner och så blev &Co världens bästa byrå – här är nordiska svepet
De ledande branschmedierna i Danmark, Norge och Sverige – Markedsføring, Kampanje och Resumé – sammanställer allt du behöver veta från månaden som gått för att ha koll på marknadsföring och kommunikation ur en nordisk kontext.
Publicerad: 30 maj 2022, 08:15
Elgigantens koncept ”More than things” var inte rätt för bolaget, enligt varumärkeschefen Marius Klemo.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.