onsdag22 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Elgiganten ångrar DDB-slogan, duo bryter tabu kring löner och så blev &Co världens bästa byrå – här är nordiska svepet

De ledande branschmedierna i Danmark, Norge och Sverige – Markedsføring, Kampanje och Resumé – sammanställer allt du behöver veta från månaden som gått för att ha koll på marknadsföring och kommunikation ur en nordisk kontext.

Publicerad: 30 maj 2022, 08:15

Ämnen i artikeln:

Nordiska svepetLego&CoPublicis GroupeNyheter

Elgigantens koncept ”More than things” var inte rätt för bolaget, enligt varumärkeschefen Marius Klemo.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev