Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Emelie Jihnee Johnsson: Därför behöver sminkindustrin utvecklas

Publicerad: 5 april 2017, 09:35

I bland skulle det behövas en Eurojackpotvinst för att få till en riktigt maffig kampanj, säger Emelie Jinhee Johnsson, ad på King.


Ämnen i artikeln:

KingQ6A

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
”Åhléns kampanj “Makeup med nya ögon” tycker jag känns extra spännande just nu. Här får smink ta plats

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

KingQ6A

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.