Resumé insikt
”En låg reklamfilmsbudget kan vara grunden till livsomvälvande magi”
Publicerad: 14 januari 2018, 17:35
Tänk om reklamare kunde tänka mer som David Lowery, det vore magi! I alla fall enligt Henrik Düfke, som precis startat den nya byrån GOLF (Goldblum, Oppenheimer, Laumann, Friedberg) tillsammans med Felipe Montt.
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag hade kunnat nämna många intressanta kommunikationsprojekt ifall reklamare tänkte mindre som reklamare och mer som David Lowery.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.