Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Entreprenörernas 21 råd: Så gör du för att komma igång med ditt eget varumärke

Entreprenörernas 21 råd: Så gör du för att komma igång med ditt eget varumärke

Hur går man från byråvärlden till att äga sitt eget varumärke? Vad ska man tänka på och hur når man framgång? Så här säger experterna om:
✓ Juridik och avtal.
✓ Idéarbetet och avgränsningar.
✓ Riskkapital.
✓ Samarbeten.
✓ Vision: ”Rädda världen”.
✓ Vägen till kundrecensionerna.

Publicerad: 20 april 2022, 12:56

Ämnen i artikeln:

Tom FluméJohan PihlMathias WikströmMonica Born

De har gjort resan från byrå till varumärke. Nu tipsar de om hur man lyckas när man startar eget.

Foto: marchmeena29

Johan Pihl och Mathias Wikström (grundare Doconomy, före detta bl.a. RBK och Making Waves) betonar vikten av samarbete och noggrann analys av marknaden.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.