Resumé insikt
Erik Modig: Dags att överge ”varumärke” för ”universum”
Erik Modig: Dags att överge ”varumärke” för ”universum”
Resumé Insikts krönikör vill se marknadsförare som snackar mindre om varumärke och mer om hur företag skapar ett universum som intresserar framtida kunder. Här presenterar Erik Modig sex strategier för att säkerställa framtida intäkter.
Publicerad: 25 januari 2023, 10:41
Jag börjar störa mig allt mer på begränsningarna i att använda ordet varumärke. För det första råder det stor skillnad i vad olika personer och företag räknar in under varumärkestaket.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.