Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Erik Modig: Därför ska du slå ihop sälj- och marknadsavdelningarna

Erik Modig: Därför ska du slå ihop sälj- och marknadsavdelningarna

Om inte sälj- och marknadsavdelningen har samsyn om de kommersiella målen riskerar de att jobba mot varandra snarare än med varandra, det skriver Resumé Insikts analytiker Erik Modig.

Publicerad: 20 oktober 2021, 08:38

Ämnen i artikeln:

Erik ModigMarknadsstrategi

Illustration: Tom Fägrell

Föreställ er ett år då allt gått helt perfekt. Alla kampanjer överträffade målen. Alla KPI:er pekar uppåt och ni kammade hem några priser. Vad är då den naturliga belöningen inför

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.