Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Erik Modig: De som lyckas skapa ett digitalt Ikea 2022 vinner

Erik Modig: De som lyckas skapa ett digitalt Ikea 2022 vinner

För forskaren Erik Modig börjar varje år runt sportlovet. När vi tar oss ur pandemidimman är det klassisk marknadsföring för gäller. Här är tre spår som ni bör ta lead på framöver.

Publicerad: 21 februari 2022, 10:27

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktErik Modig

Erik Modig skriver krönikor för Resumé Insikt en gång i månaden.

Illustration: Pax Engström Nyström/Tom Fägrell

Det har varit turbulenta år och alla har vi sett fram mot dessa dagar då restriktionerna har släppts. Frågan är om alla marknadsavdelningar bör göra det? Många har gynnats av

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.