måndag29 maj

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Erik Modig: En kreativ varumärkesplattform får galenskapen att se vettig ut

Publicerad: 26 april 2023, 11:47

Erik Modig: "Fler varumärken måste bli ledare. De lyser dock med sin frånvaro"

Foto: Pixabay

Resumé Insikts krönikör Erik Modig ser hur varumärkesplattformar som vilar på trygghet har blivit en tvångströja som hämmar många av dagens marknadsförare: "Det är en arena för galenskap. Spela spelet eller riskera att inte synas alls".

Ämnen i artikeln:

Erik ModigMarknadsföringVarumärkesstrategiVarumärkeVarumärken

EM

Erik Modig


Kreativitet är en nyckelingrediens i framgångsrik kommunikation. Dock har denna ingrediens förlorat lite i kraft på grund av digitaliseringens mediaexponeringar. Att göra något nytt som samtidigt är relevant fungerar. Det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev