Resumé insikt
Erik Modig: En kreativ varumärkesplattform får galenskapen att se vettig ut
Publicerad: 26 april 2023, 11:47
Erik Modig: "Fler varumärken måste bli ledare. De lyser dock med sin frånvaro"
Foto: Pixabay
Resumé Insikts krönikör Erik Modig ser hur varumärkesplattformar som vilar på trygghet har blivit en tvångströja som hämmar många av dagens marknadsförare: "Det är en arena för galenskap. Spela spelet eller riskera att inte synas alls".
EM
Erik Modig
Kreativitet är en nyckelingrediens i framgångsrik kommunikation. Dock har denna ingrediens förlorat lite i kraft på grund av digitaliseringens mediaexponeringar. Att göra något nytt som samtidigt är relevant fungerar. Det
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.