Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Erik Modig: Så skapar marknadsföring påhittade sanningar – det här ska du ta med dig till 2022

Erik Modig: Så skapar marknadsföring påhittade sanningar – det här ska du ta med dig till 2022

En stor del av all marknadsföring består av självuppfyllande profetior. Erik Modig skickar med marknadsavdelningarna en reflektionsövning att starta det nya året med.

Publicerad: 22 december 2021, 13:44

Ämnen i artikeln:

Erik ModigMarknadsföringKrönikaReklamDataKrönikör

Erik Modig, forskare på Handelshögskolan i Stockholm, skriver återkommande krönikor för Resumé Insikt.

När nu året går mot sitt slut så tänkte jag skicka med lite tankar och en reflektionsövning som ni kan använda på uppstartande workshops eller kickoffer när hjärnan fått vila

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.