Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Erik Modig: Samarbete föder framgång – men välj en partner snabbt!

Erik Modig: Samarbete föder framgång – men välj en partner snabbt!

Att samarbeta med andra företag är ett effektivt sätt att nå nya målgrupper. Dags för marknadsavdelningen att lägga en strategi för partners och du får gärna ha lite galet mindset. Men det är bråttom – tillgången är nämligen begränsad, skriver Erik Modig i veckans krönika.

Publicerad: 21 januari 2022, 13:44

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktErik ModigMarknadsföringMarknadsförare

Erik Modig en gång i månaden för Resumé Insikt.

Foto: Pax Engström Nyström

En allt större del av företags framgång uppnås genom samarbeten. Både med organisationer i företagets närhet, företag i andra branscher och kanske till och med med konkurrenter. Anledningen är att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.