Resumé insikt
Evelina Rönnung: ”Reklambyråer främmande inför andras verkligheter”
Traditionella reklambyråer är bortkopplade från genomsnittskonsumenten. Det skriver Resumé Insikts krönikör Evelina Rönnung som därför inte begriper vilket ”utifrånperspektiv” det är som reklambyråer tillför varumärken.
Publicerad: 26 maj 2021, 11:41
Evelina Rönnung, krönikör på Resumé Insikt.
”För att skapa bra kommunikation behövs andra perspektiv och det är lätt att det saknas när man jobbar med samma varumärke dag in och dag ut”, säger Björn Ståhl i
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.