Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Experterna besvikna på Facebook: “Driver på reklamtröttheten”

Experterna besvikna på Facebook: “Driver på reklamtröttheten”

Reklamtröttheten är ett av de allvarligaste hoten mot marknadsföringen just nu. Flera av de experter vi pratat med om annonshaveriet är ense om att de återkommande annonsbudskapen på Facebook spär på den.

Publicerad: 15 Januari 2020, 10:08

Ämnen i artikeln:

Daniel CollinStaffan AlmFacebookHanna RiberdahlReklamtrötthetMartin Edenström

Daniel Collin, Hanna Riberdahl, Martin Edenström och Staffan Alm.

Det här är en del i kartläggningen av annonser på Facebook och Instagram. Läs mer:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.