Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Experterna: ”Därför lönar sig inte vinnande reklam – längre”

Publicerad: 30 oktober 2019, 14:25

Carin Fredlund och Mats Rönne

Foto: Bild på Carin: Mats Edman.

Lönar det sig att tävla? Mja. Resumé Insikts kartläggning visar att kreativt prisad reklam ger ökad tillväxt, men inte nödvändigtvis en vinstdrivande byrå. – Förr fanns det definitivt ett samband, men inte längre, säger reklamveteranen Carin Fredlund.


Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenCarin FredlundLönsamhetMats RönneMarknadsföringCannes LionsLes BinetTävlingAffärer

// Det här är den andra och avslutande artikeln i en serie om två. Läs den första här.//

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.