Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Experterna oense om avlyssning

Publicerad: 11 September 2019, 10:02

Den ena avvisar det med eftertryck. Den andre är helt säker på att sociala medier-företagen använder mikrofonen för att rikta annonser till användarna. – Starkt bevis på att vi är väldigt bra på targeting, säger Jacob Lovén, innovationschef på OMD.


Ämnen i artikeln:

TwitterInstagramFacebook

Efter mångåriga spekulationer i världspressen har Resumé Insikt bestämt sig för att testa att prata om 60 ord och varumärken på Facebook, Instagram och Twitter för att reda ut om

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TwitterInstagramFacebook

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.