tisdag30 maj

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Experterna om bästa paid social-strategin: ”Testa, testa, testa!”

Experterna Resumé talat med är överens om att paid social är en viktigare fråga för D2C-bolagen än för andra konsumentbolag. Men beroende på var man som bolag och varumärke befinner sig finns stora skillnader i hur man bör gå till väga.

Publicerad: 27 oktober 2021, 11:22

Ämnen i artikeln:

GuideDesenioAim'nEstridNa-kdHickapCaia CosmeticsThe Amazing SocietyIngagerAxel ArigatoSociala medier

Alexander Johansson, Alexandra Borg, Mikko Rekala och Mathilda Holm.

Om bortskurna mellanhänder är vad som driver D2C-bolagens vinstmarginaler är digital annonsering bensinen i tillväxtmotorn. Oavsett om det är via Facebook, Instagram, Snapchat eller Tiktok så är det i princip

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev