Resumé insikt
Experterna om bästa paid social-strategin: ”Testa, testa, testa!”
Experterna Resumé talat med är överens om att paid social är en viktigare fråga för D2C-bolagen än för andra konsumentbolag. Men beroende på var man som bolag och varumärke befinner sig finns stora skillnader i hur man bör gå till väga.
Publicerad: 27 oktober 2021, 11:22
Alexander Johansson, Alexandra Borg, Mikko Rekala och Mathilda Holm.
Om bortskurna mellanhänder är vad som driver D2C-bolagens vinstmarginaler är digital annonsering bensinen i tillväxtmotorn. Oavsett om det är via Facebook, Instagram, Snapchat eller Tiktok så är det i princip
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.