Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Experterna om bästa paid social-strategin: ”Testa, testa, testa!”

Experterna om bästa paid social-strategin: ”Testa, testa, testa!”

Experterna Resumé talat med är överens om att paid social är en viktigare fråga för D2C-bolagen än för andra konsumentbolag. Men beroende på var man som bolag och varumärke befinner sig finns stora skillnader i hur man bör gå till väga.

Publicerad: 27 oktober 2021, 11:22

Ämnen i artikeln:

Sociala medierDesenioAim'nEstridNa-kdHickapCaia CosmeticsThe Amazing SocietyIngagerSociala medier-expertGuideAxel Arigato

Alexander Johansson, Alexandra Borg, Mikko Rekala och Mathilda Holm.

Om bortskurna mellanhänder är vad som driver D2C-bolagens vinstmarginaler är digital annonsering bensinen i tillväxtmotorn. Oavsett om det är via Facebook, Instagram, Snapchat eller Tiktok så är det i princip

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.