Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag14.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Experterna om nattsvarta Sverigebilden: Risk för väldigt allvarlig varumärkesskada

Experterna om nattsvarta Sverigebilden: Risk för väldigt allvarlig varumärkesskada

I den här artikeln får du bland annat: ✓ Is i hjärtat eller is i magen? Här är experternas dom över Sverigebilden ✓ Så stor roll spelar Anders Tegnell och de andra frontfigurerna för Sveriges varumärke ✓ Så borde Sverige kommunicera för att undvika allvarlig varumärkesskada

Publicerad: 10 Juni 2020, 11:51

Ämnen i artikeln:

RegeringenCoronavirusetStefan LöfvenBurson Cohn & WolfeWestanderThe LocalSvenska institutetPrimeSverigeVarumärke

Den generella bilden av Sverige utomlands: När gatorna ligger öde i städer runtom i världen festar vi vidare som om coronaviruset aldrig hade funnits.

Mätningar visar att Sverigebilden just nu är övervägande negativ i både sociala och traditionella medier, vilket man kan läsa om i den här artikeln. Sverige framställs allt oftare som

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.