Resumé insikt
Experterna om nattsvarta Sverigebilden: Risk för väldigt allvarlig varumärkesskada
Experterna om nattsvarta Sverigebilden: Risk för väldigt allvarlig varumärkesskada
I den här artikeln får du bland annat:
✓ Is i hjärtat eller is i magen? Här är experternas dom över Sverigebilden ✓ Så stor roll spelar Anders Tegnell och de andra frontfigurerna för Sveriges varumärke ✓ Så borde Sverige kommunicera för att undvika allvarlig varumärkesskada
Publicerad: 10 juni 2020, 11:51
Den generella bilden av Sverige utomlands: När gatorna ligger öde i städer runtom i världen festar vi vidare som om coronaviruset aldrig hade funnits.
Mätningar visar att Sverigebilden just nu är övervägande negativ i både sociala och traditionella medier, vilket man kan läsa om i den här artikeln. Sverige framställs allt oftare som
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.