Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Experterna om riskerna med varumärkesbyten: "Farligt"

Experterna om riskerna med varumärkesbyten: "Farligt"

Att byta namn på ett bolag kan medföra risker. Du måste ha en tydlig historia för att inte ett annat varumärke ska sno din plats. Här är vinnarna och förlorarna – och do’s and dont’s – enligt våra tre experter.

Publicerad: 20 November 2019, 12:41


Mats Georgson, Carin Fredlund och Stefan Saidac.

// Det här är den andra artikeln i en serie om två. Här kan du läsa del ett: ”Tre case: Därför sjunker alla parametrar efter varumärkesbytet” //

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln: