Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Experterna: Så ser programmatic ut i framtiden

Publicerad: 10 November 2017, 13:33

Resumés kartläggning har visat på allvarliga brister inom programmatic. Hur kommer landskapet att utvecklas framöver? Är det hållbart att fortsätta med modellen så som den ser ut idag?


Ämnen i artikeln:

ProgrammaticFredrik HallbergKaperoPeter Lundberg

Programmatisk annonsering har expanderat i raketfart och kommer fortsätta göra det framöver. Samtidigt sprider sig en skepticism över branschen som fått dem att tänka ett steg till. Exakt var hamnar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.