Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Eyetracking slår igenom brett – det kan varumärken lära

Publicerad: 3 Oktober 2018, 13:03

Ögonspårning, eller eyetracking, är på väg att slå igenom på bred front och beräknas omsätta nästan 12 miljarder kronor 2022. Två svenska företag hör till de ledande i världen – och vill nu ta tekniken "till massorna". Är eyetracking lösningen för att på allvar förstå konsumenternas digitala beteende?


Ämnen i artikeln:

Tobii

Det finns mängder av data som kartlägger våra handlingar på internet – vad vi klickar på, hur länge vi stannar på en sida, hur vi förflyttar oss mellan olika sajter,

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Tobii

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.