Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Resumé insikt
Publicerad: 3 Oktober 2018, 13:03
Ögonspårning, eller eyetracking, är på väg att slå igenom på bred front och beräknas omsätta nästan 12 miljarder kronor 2022. Två svenska företag hör till de ledande i världen – och vill nu ta tekniken "till massorna". Är eyetracking lösningen för att på allvar förstå konsumenternas digitala beteende?
Ämnen i artikeln:
TobiiDet finns mängder av data som kartlägger våra handlingar på internet – vad vi klickar på, hur länge vi stannar på en sida, hur vi förflyttar oss mellan olika sajter,
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Tobii