Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Facebook-gruppen plockade in Odd Molly som partner – här är strategin

Publicerad: 31 oktober 2018, 08:08

Varumärken som syns i Facebook-grupper kan få en rejäl boost. Men marknadsförare har haft svårt att närma sig de slutna rummen. Har Odd Mollys marknadschef knäckt koden? Resumé Insikt har tagit del av strategin.


Ämnen i artikeln:

Influencer marketingOdd Molly

”Aim 4 the horizon” heter kampanjen som tog både Odd Molly och Facebook-gruppen Heja Livet till Grekland i början på hösten. Tillsammans med tio influencers – i sammanhanget väldigt udda

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.