Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

söndag13.06.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Fanny Klefelt: ”Varumärken ska skava, provocera och få folk att elda upp produkter på grillen”

Fanny Klefelt: ”Varumärken ska skava, provocera och få folk att elda upp produkter på grillen”

Om du ska syssla med syftesdriven kommunikation som bara slår in öppna dörrar kan du lika gärna satsa på en liten gubbe i glasburk i stället. Det säger Fanny Klefelt, creative manager på Acast, i Resumé Insikts Q&A.

Publicerad: 19 maj 2021, 12:15

Ämnen i artikeln:

Fanny KlefeltAcastPodd

Fanny Klefelt, creative manager på Acast, svarar på Resumé Insikts Q&A.

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Jag använder mig ofta av min mamma som måttstock på vad som egentligen är bra reklam. Hon är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.