Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Fem kampanjer med resultat man hajar till på

Fem kampanjer med resultat man hajar till på

Allt högre krav ställs på resultatredovisningen. Samtidigt används en mängd olika metoder. Vi har tittat närmare på fem kampanjer med uppseendeväckande resultat och låtit byråerna berätta hur de tänker.

Publicerad: 27 November 2019, 15:31

Ämnen i artikeln:

VolvoMcDonald'sBurger KingResumé InsiktStendahlsSamsungIngoNord DDBForsman & BodenforsWenderfalck

Vi har tittat på fem olika kampanjer och deras höga siffror.

Foto: Yasmine Winberg

Miljardimpressions, 15 663 916 dollar i pr-värde och 30 000 tecken i artiklar. Ja, har man ett resultat så ska man berätta det med pompa och ståt. Det verkar vara

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln: