Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fem kampanjer med resultat man hajar till på

Fem kampanjer med resultat man hajar till på

Allt högre krav ställs på resultatredovisningen. Samtidigt används en mängd olika metoder. Vi har tittat närmare på fem kampanjer med uppseendeväckande resultat och låtit byråerna berätta hur de tänker.

Publicerad: 27 november 2019, 15:31

Ämnen i artikeln:

VolvoMcDonald'sBurger KingResumé InsiktStendahlsSamsungIngoNord DDBForsman & BodenforsWenderfalck

Vi har tittat på fem olika kampanjer och deras höga siffror.

Foto: Yasmine Winberg

Miljardimpressions, 15 663 916 dollar i pr-värde och 30 000 tecken i artiklar. Ja, har man ett resultat så ska man berätta det med pompa och ståt. Det verkar vara

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.