Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fem lärdomar om kreativ kommunikation som skapar effekt

Fem lärdomar om kreativ kommunikation som skapar effekt

Våga välja och framför allt välja bort. Effektjuryns ordförande Jerker Winther fördjupar sig i fem gemensamma nämnare bland de tio bidrag som nominerats i Guldäggets nya kategori.

Publicerad: 24 maj 2021, 09:00

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstGuldäggetSveriges KommunikationsbyråerKlarnaNord DDBVoltGarbergs

Jerker Winther var ordförande i Effektkategorin i Guldägget.

Som ordförande för Guldäggets nyinstiftade effektkategori har jag tillsammans med mina jurykolleger haft både nöjet och huvudvärken att försöka identifiera vilka kreativt belönade jobb som skapat bäst effekt. En intressant

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.