Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Field & Binet: Zuckerberg har lurat oss att tro att targeting är framtiden

Publicerad: 27 Oktober 2017, 12:23

Marknadsavdelningar är grundlurade av löften om vad som är framtiden, tittar på fel KPI:er och är alldeles för kortsiktiga. Och inte blir det bättre, det menar marknadsföringsforskarna Les Binet och Peter Field.


Ämnen i artikeln:

FacebookLes BinetMark Zuckerberg

”Jag är alldeles sprallig, det är som att se Bruce Springsteen”. Det är svårt att tro att man befinner sig på en föreläsning om effektivitet inom marknadsföring. Tjuvlyssnandet på en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.