Resumé insikt
”Finns alldeles för mycket reklam där man inte tänkt på mottagaren”
Linnea Nordström, pr lead på BBDO Nordics i Malmö om den största utmaningen med att nå generation Z, vilka varumärkens kommunikation hon skulle vilja förändra och hur hon tacklade karrärens största motgång.
Publicerad: 30 augusti 2023, 07:57
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Jag måste erkänna att jag inte kollar så jättemycket på andras
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.