Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fler missar reklamen i digitaliseringen

Publicerad: 30 april 2018, 10:00

När digitala medier växer får reklamen svårare att nå ut. Vi har mätt och fyra telekomchefer förklarar varför det inte gäller dem.


Ämnen i artikeln:

TeliaTele2Tre

Rapporten Media in Focus av engelsmännen Peter Fields och Les Binet visar på en vikande effekt av företagens marknadskommunikation. Slutsatser är att företagen lägger för mycket resurser

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

TeliaTele2Tre

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.