Resumé insikt
För lik för guldägg? Kreativa stjärnorna tycker till om sex aktuella kampanjer
Fria eller fälla? När Resumé ber erfarna kreatörer komma med sina utlåtanden om sex bidrag som blivit omdiskuterade det senaste året visar sig svaret inte alltid vara helt enkelt. Här är domen över kampanjer som ”Lusseballen”, ”Cards of Qatar” och ”Spellbound by Sweden”.
Publicerad: 5 april 2023, 12:50
Resumé får löpande tips om kampanjer eller initiativ som är copycats eller plagiat. Nu har vi sammanställt några av de mest uppmärksammade från det senaste året för att låta några
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.