lördag3 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Förändrad spelplan för användardata – så hanterar du skiftet

Google kom nyligen med beskedet att de inte kommer ersätta tredjepartscookies med andra alternativ. I en värld med begränsad tillgång till användardata måste målgrupps- och omvärldsförståelsen säkras. Beata Berg och Sebastian Stüben, planners på Prime & United Minds, delar i en gästkrönika med sig av sina bästa tips för hur du förblir relevant i det förändrade kommunikationslandskapet.

Publicerad: 10 mars 2021, 11:55

Ämnen i artikeln:

GDPRAnalysDigital marknadsföringGooglePrimeUnited MindsAppleFacebook

Sebastian Stüben och Beata Berg är planners på Prime & United Minds.

Vi har under en längre tid rört oss mot en verklighet där användardata blir mindre detaljerad och svårare för företag att både samla in och använda. Apple och Facebook

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev