Resumé insikt
Förändrad spelplan för användardata – så hanterar du skiftet
Google kom nyligen med beskedet att de inte kommer ersätta tredjepartscookies med andra alternativ. I en värld med begränsad tillgång till användardata måste målgrupps- och omvärldsförståelsen säkras. Beata Berg och Sebastian Stüben, planners på Prime & United Minds, delar i en gästkrönika med sig av sina bästa tips för hur du förblir relevant i det förändrade kommunikationslandskapet.
Publicerad: 10 mars 2021, 11:55
Sebastian Stüben och Beata Berg är planners på Prime & United Minds.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.