lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Förändrad spelplan för användardata – så hanterar du skiftet

Google kom nyligen med beskedet att de inte kommer ersätta tredjepartscookies med andra alternativ. I en värld med begränsad tillgång till användardata måste målgrupps- och omvärldsförståelsen säkras. Beata Berg och Sebastian Stüben, planners på Prime & United Minds, delar i en gästkrönika med sig av sina bästa tips för hur du förblir relevant i det förändrade kommunikationslandskapet.

Publicerad: 10 mars 2021, 11:55

Ämnen i artikeln:

GooglePrimeUnited MindsAppleFacebookGDPRAnalysDigital marknadsföring

Sebastian Stüben och Beata Berg är planners på Prime & United Minds.

Vi har under en längre tid rört oss mot en verklighet där användardata blir mindre detaljerad och svårare för företag att både samla in och använda. Apple och Facebook

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev