Resumé insikt
Förändrad spelplan för användardata – så hanterar du skiftet
Google kom nyligen med beskedet att de inte kommer ersätta tredjepartscookies med andra alternativ. I en värld med begränsad tillgång till användardata måste målgrupps- och omvärldsförståelsen säkras. Beata Berg och Sebastian Stüben, planners på Prime & United Minds, delar i en gästkrönika med sig av sina bästa tips för hur du förblir relevant i det förändrade kommunikationslandskapet.
Publicerad: 10 mars 2021, 11:55
Sebastian Stüben och Beata Berg är planners på Prime & United Minds.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.