Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Resumé insikt
Publicerad: 26 september 2018, 12:20
Hur är morgondagens marknadsavdelning organiserad? Vilka talanger blir oumbärliga framöver? Varför pratar vi fortfarande om digital kompetens? Åtta branschexperter svarar på frågor om de viktigaste utmaningarna för framtidens marknadsförare.
Ämnen i artikeln:
ByråerTele2InsiktAndreas MorneMaya GarkushaInhouseKaperoPeter LundbergÅse HolmbergMarknadAnalysDet sägs att det aldrig funnits en svårare tid att vara marknadschef i. Det är en bokstavlig djungel av digitala kanaler, strategier, och mätsätt. Detta samtidigt som marknadsavdelningarna har fått
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.