Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Frågorna branschen vill ha svar på – så bygger du framtidens marknadsavdelning

Publicerad: 26 September 2018, 12:20

Hur är morgondagens marknadsavdelning organiserad? Vilka talanger blir oumbärliga framöver? Varför pratar vi fortfarande om digital kompetens? Åtta branschexperter svarar på frågor om de viktigaste utmaningarna för framtidens marknadsförare.


Ämnen i artikeln:

ByråerTele2InsiktAndreas MorneMaya GarkushaInhouseKaperoPeter LundbergÅse HolmbergMarknadAnalys

Det sägs att det aldrig funnits en svårare tid att vara marknadschef i. Det är en bokstavlig djungel av digitala kanaler, strategier, och mätsätt. Detta samtidigt som marknadsavdelningarna har fått

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.