onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Framtidspåståendena som sprack – och de som slog in

Samtidigt som ljuset börjar skymta i coronatunneln kan rätt marknadsföringsstrategi vara avgörande för att vinna eller försvinna. Men för att lyckas behöver man veta vad framtiden har i sitt sköte. Och det kan vara lättare sagt än gjort när framtidsprofeterna säger både det ena och det andra. Vi synar förutsägelserna om framtiden – och blickar bakåt för att ta reda på om fjolårets påståenden har slagit in.

Publicerad: 28 april 2021, 12:06

Ämnen i artikeln:

FramtidenRetailSvensk HandelMarknadsföringInfluencerInfluencersMedieinvesteringar

Ja, hur blir det egentligen framåt? Foto: Montage.

När en kris bryter ut slås tidigare sanningar omkull. På studs vill alla ha svar på hur nödläget kommer omforma framtiden, för att kunna anpassa sig på bästa sätt och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev