Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Framtidspåståendena som sprack – och de som slog in

Framtidspåståendena som sprack – och de som slog in

Samtidigt som ljuset börjar skymta i coronatunneln kan rätt marknadsföringsstrategi vara avgörande för att vinna eller försvinna. Men för att lyckas behöver man veta vad framtiden har i sitt sköte. Och det kan vara lättare sagt än gjort när framtidsprofeterna säger både det ena och det andra. Vi synar förutsägelserna om framtiden – och blickar bakåt för att ta reda på om fjolårets påståenden har slagit in.

Publicerad: 28 april 2021, 12:06

Ämnen i artikeln:

MarknadsföringFramtidenRetailSvensk HandelInfluencersMedieinvesteringar

Ja, hur blir det egentligen framåt?

Foto: Montage.

När en kris bryter ut slås tidigare sanningar omkull. På studs vill alla ha svar på hur nödläget kommer omforma framtiden, för att kunna anpassa sig på bästa sätt och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News