torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fredrik Sundqvist: ”Kampanjen som väcker känslor just nu”

Publicerad: 29 januari 2020, 10:02

Fredrik Sundqvist arbetar på Garbergs och har en bakgrund på bland annat McCann och MRM.

Fredrik Sundqvist, prisbelönt copywriter på Garbergs, inspireras av Don't Retire Kid, kollar på Jockiboi och berättar om varifrån han får sin inspiration.

Ämnen i artikeln:

Q&AResumé InsiktKommunikationsbranschenTrendGarbergsReklam

JL


Vilket kommunikationsprojekt tycker du är extra intressant just nu?
– The Aspen Institutes kampanj Don’t Retire Kid där vi får se barn ställa sig upp inför ett samlat pressbåd och meddela

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev