Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fredrik Sundqvist: ”Kampanjen som väcker känslor just nu”

Publicerad: 29 januari 2020, 10:02

Fredrik Sundqvist arbetar på Garbergs och har en bakgrund på bland annat McCann och MRM.

Fredrik Sundqvist, prisbelönt copywriter på Garbergs, inspireras av Don't Retire Kid, kollar på Jockiboi och berättar om varifrån han får sin inspiration.


Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenTrendResumé InsiktQ&AReklamGarbergs

Vilket kommunikationsprojekt tycker du är extra intressant just nu?
– The Aspen Institutes kampanj Don’t Retire Kid där vi får se barn ställa sig upp inför ett samlat pressbåd och meddela

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.