Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Fredrik Wass: Fyra kommunikationstrender som slår 2019

Publicerad: 30 Oktober 2018, 10:35

Vad blir absolut viktigast för marknadsförare att hålla koll på när vi ringer in det nya året? Fredrik Wass summerar det viktigaste du som marknadsförare måste hålla koll på 2019.


Ämnen i artikeln:

KrönikaTrendMediaFredrik WassKommunikationAnalys

Ska jag lyssna på åsiktsmaskinerna som berör den digitala utvecklingen skulle en trendspaning inför nästa år handla mycket om hur trögrörliga medierna är, hur underbara techbolagen från Silicon Valley är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.