tisdag7 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fredrik Wass: Fyra kommunikationstrender som slår 2019

Publicerad: 30 oktober 2018, 10:35

Vad blir absolut viktigast för marknadsförare att hålla koll på när vi ringer in det nya året? Fredrik Wass summerar det viktigaste du som marknadsförare måste hålla koll på 2019.

Ämnen i artikeln:

KrönikaTrendMediaFredrik WassKommunikationAnalys

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


Ska jag lyssna på åsiktsmaskinerna som berör den digitala utvecklingen skulle en trendspaning inför nästa år handla mycket om hur trögrörliga medierna är, hur underbara techbolagen från Silicon Valley är

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev