fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fyra varumärken: Så jobbar vi med kundrecensioner

Sveriges största e-handlare Apotea väljer bort kundrecensioner. Andra har valt att satsa hårt på området. Snart kommer en ny lag som reder upp i omdömesträsket.

Publicerad: 30 september 2021, 12:32

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktApoteaSkincityKicksE-handelVarumärken

Omdömen = konverteringsdrivare?

Foto: GettyImages

E-handeln har i alla tider haft problem med fejkade omdömen. Du kan köpa botar, riktiga människor, få personalen att skriva positivt under annat namn eller kasta in en känga till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev