Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Fyra varumärken: Så jobbar vi med kundrecensioner

Fyra varumärken: Så jobbar vi med kundrecensioner

Sveriges största e-handlare Apotea väljer bort kundrecensioner. Andra har valt att satsa hårt på området. Snart kommer en ny lag som reder upp i omdömesträsket.

Publicerad: 30 september 2021, 12:32

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktApoteaSkincityKicksE-handelOmdömenRecensionerVarumärken

Omdömen = konverteringsdrivare?

Foto: GettyImages

E-handeln har i alla tider haft problem med fejkade omdömen. Du kan köpa botar, riktiga människor, få personalen att skriva positivt under annat namn eller kasta in en känga till

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.