Resumé insikt
Garbergs värvning: Så kan du nå bättre resultat genom att tvivla på magkänslan
Garbergs art director Maria Fridman inspireras av det finska bryggeriets Nato-öl, slår ett slag för på humorns kraft i vår oroliga tid och tror fler skulle tjäna på att ifrågasätta sina idéer. Läs mer i veckans Resumé Insikt Q&A.
Publicerad: 7 september 2022, 08:47
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Bryggeriet House of Olaf – Finlands up-and-coming svar på danskarnas Mikkeller –
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.