torsdag30 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Generation som målgrupp – en metod från en svunnen generation?

Publicerad: 8 oktober 2019, 16:33

Millennials, generation Z och baby boomers. Historiskt sett har marknadsföringen på ett nästintill besatt sätt klamrat sig fast vid generationer för att rama in sin målgrupp. Nu finns det de som hävdar att indelningen inte fungerar längre.

Ämnen i artikeln:

Millennials

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


En googling och resultaten trillar över varandra.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev