Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Generation som målgrupp – en metod från en svunnen generation?

Publicerad: 8 Oktober 2019, 16:33

Millennials, generation Z och baby boomers. Historiskt sett har marknadsföringen på ett nästintill besatt sätt klamrat sig fast vid generationer för att rama in sin målgrupp. Nu finns det de som hävdar att indelningen inte fungerar längre.


Ämnen i artikeln:

Millennials

En googling och resultaten trillar över varandra.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Millennials

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.