Resumé insikt
Gick ut Berghs rakt in i en lågkonjunktur: ”Har haft stor nytta av envisheten som krävdes för att hitta jobb”
Differs art director Johan Gustafsson om byrån som visar att kreativ kommunikation kan vara en huvudaffär och andra projekt som inspirerar honom i Resumé Insikt Q&A.
Publicerad: 5 april 2023, 09:41
Johan Gustafsson, art director Differ Foto: Viktoria
Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
– Jag är imponerad av den amerikanska byrån Mischiefs strida ström
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.