onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Greta, cirkulär ekonomi och ny teknik – så kan marknadsförare tänka mer hållbart

Det är dags att gå från att designa snygga förpackningar till att ta klimatfrågan på allvar i alla led. Hur ska designbyråer och andra marknadsförare anpassa sig till det nya klimatet? Vi pratar med tre design- och hållbarhetsexperter om den viktigaste frågan just nu.

Publicerad: 22 januari 2020, 13:01

Ämnen i artikeln:

DesignbyråerDesignFörpackningGrowGreta ThunbergHållbarhetMiljö

Den rådande klimattrenden ställer nya krav på marknadsförare. Foto: Getty Images.

Det här är en del i artikelserien om hållbar förpackningsdesign. Läs mer:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev