Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag26.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Greta Thunbergs kommunikationsstrategi – bit för bit

Publicerad: 27 Juni 2019, 13:11

Sextonåriga Greta Thunberg har världens uppmärksamhet. Ingen är oberörd. Men hon är svår att förstå trots en skenbar enkelhet. Så vi lät Erik Hörnfeldt, med nästan femtio år inom medier och kommunikation, analysera fenomenet. Här är Årets Superkommunikatör 2019.


Ämnen i artikeln:

Näringslivets 150 Superkommunikatörer

Greta Thunberg är utan tvekan världens mest kända svensk just nu. Som kampanj, eller som politisk mobilisering, saknar hennes uppgång motstycke när det gäller räckvidd och genomslag.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.