söndag4 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Gröna vågen 2.0 – så påverkas hållbara företag av miljödebatten

Publicerad: 13 mars 2019, 14:15

Varumärken som länge har profilerat sig inom miljö har inte påverkats alls av miljötrenden som råder. Det visar YouGov’s mätning som gjorts på uppdrag av Resumé Insikt.

Ämnen i artikeln:

CoopOatlyMiljöMarknadsföringKampanjPR-kampanjReklamkampanjReklam

JL

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


Vi lever i en tid då Greta Thunberg är Sveriges yngsta makthavare – just nu långt mer mäktig än de flesta vuxna i det här landet. Hon har startat

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev