Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Guide: Annonsörerna skyr populärt coronamaterial som pesten – men finns det en medelväg?

Guide: Annonsörerna skyr populärt coronamaterial som pesten – men finns det en medelväg?

Mediebyråerna svartlistar coronaordet på annonsörernas önskan – samtidigt som medierna blöder annonspengar och når all time high läsning. ”Stoppa blockering”, uppmanar IAB. Vi har pratat med flera rådgivare för att ta reda på hur du som annonsör ska tänka.

Publicerad: 14 April 2020, 11:27

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetBrand Safety

En gyllene medelväg?

Foto: Montage.

Inget annat än coronaviruset finns tonar upp sig på mediernas mest lästa-lista, detta medan Youtube svämmar över av coronavideor som alla suktar efter den där miljonpubliken. Resumé har knappt skrivit

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.