lördag25 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Guide: Så boostar du kreativiteten i tider av kris

”Vi är tillbaka på kontoret efter semestern”, var det nog många som tänkte under försommaren. Men så blev det inte. Nu när vi kikar på ännu en termin med distansarbete finns det risk för att branschens USP kreativiteten börjar dala. Vi har pratat med byråer och experter som på olika sätt jobbar för att boosta kreativiteten i tider av kris. Här är deras bästa tips.

Publicerad: 9 september 2020, 14:19

Ämnen i artikeln:

InhouseByråerKreativitetCoronavirusetGuide

Ann Ystén, Lisa Vaccino, Silla Levin och Jonas Terning delar med sig av sina tankar om hur man upprätthåller den kreativa nivån i kris.

När coronapandemin i mars slog till i Sverige, med kunder som drog i nödbromsen och osäkerhet inför framtiden som direkt följd, handlade det till en början endast om att få

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev