Resumé insikt
Guide: Så boostar du kreativiteten i tider av kris
”Vi är tillbaka på kontoret efter semestern”, var det nog många som tänkte under försommaren. Men så blev det inte. Nu när vi kikar på ännu en termin med distansarbete finns det risk för att branschens USP kreativiteten börjar dala. Vi har pratat med byråer och experter som på olika sätt jobbar för att boosta kreativiteten i tider av kris. Här är deras bästa tips.
Publicerad: 9 september 2020, 14:19
Ann Ystén, Lisa Vaccino, Silla Levin och Jonas Terning delar med sig av sina tankar om hur man upprätthåller den kreativa nivån i kris.
När coronapandemin i mars slog till i Sverige, med kunder som drog i nödbromsen och osäkerhet inför framtiden som direkt följd, handlade det till en början endast om att få
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.