Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Guide: Så boostar du kreativiteten i tider av kris

Guide: Så boostar du kreativiteten i tider av kris

”Vi är tillbaka på kontoret efter semestern”, var det nog många som tänkte under försommaren. Men så blev det inte. Nu när vi kikar på ännu en termin med distansarbete finns det risk för att branschens USP kreativiteten börjar dala. Vi har pratat med byråer och experter som på olika sätt jobbar för att boosta kreativiteten i tider av kris. Här är deras bästa tips.

Publicerad: 9 September 2020, 14:19

Ämnen i artikeln:

ByråerCoronavirusetKreativitetInhouseGuide

Ann Ystén, Lisa Vaccino, Silla Levin och Jonas Terning delar med sig av sina tankar om hur man upprätthåller den kreativa nivån i kris.

När coronapandemin i mars slog till i Sverige, med kunder som drog i nödbromsen och osäkerhet inför framtiden som direkt följd, handlade det till en början endast om att få

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.