söndag29 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Guide: Så klarar du dig i stormen (och helst undviker den)

Guide: Så klarar du dig i stormen (och helst undviker den)

Alla vill slippa den. Men om krisen ändå är framme gäller det på att ett smidigt sätt ta sig ur den – annars kan bygget raseras. Vi frågade fyra krisexperter om hur man som varumärke ska tackla stormen.

Publicerad: 4 december 2019, 15:04

Ämnen i artikeln:

NorwegianKrishanteringSpotlight PRResumé InsiktSwedbankHallvarsson & HalvarssonWestanderKriskommunikationHuaweiGuide

Johan Wetterqvist, Theo Martins, Matti Palm och Frida Blom om vad du gör i en kris.

Foto: Press

Swedbank, XXL, Danske Bank, Huawei och Norwegian är några av de bolag som har gått igenom kriser i år. Det syns också i Yougov Brandindex där de har en fallande

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev