Resumé insikt
Guide: Så klarar du dig i stormen (och helst undviker den)
Guide: Så klarar du dig i stormen (och helst undviker den)
Alla vill slippa den. Men om krisen ändå är framme gäller det på att ett smidigt sätt ta sig ur den – annars kan bygget raseras. Vi frågade fyra krisexperter om hur man som varumärke ska tackla stormen.
Publicerad: 4 december 2019, 15:04
Johan Wetterqvist, Theo Martins, Matti Palm och Frida Blom om vad du gör i en kris.
Foto: Press
Swedbank, XXL, Danske Bank, Huawei och Norwegian är några av de bolag som har gått igenom kriser i år. Det syns också i Yougov Brandindex där de har en fallande
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.