Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Guide: Så lyckas du med liveshopping – svenska varumärken om lärdomarna

Guide: Så lyckas du med liveshopping – svenska varumärken om lärdomarna

UPPDATERAD. Liveshopping har fullkomligt exploderat i Asien och i dagarna kom beskedet att Instagram lanserar tjänsten. Med tekniken på plats har även svenska varumärken börjat upptäcka formatet. Vi har snackat med Lyko, Soft Goat, Stronger och Indiska som alla delar med sig av do’s and dont’s.

Publicerad: 23 September 2020, 12:52

Ämnen i artikeln:

IndiskaE-handelTrendLykoKalle EliasonStreamingKina

Liveshopping med Indiskas vd Karin Lindahl. Till höger Andrea Brodin hos Soft Goat och Margaux Dietz hos Stronger.

De varumärken vi har pratat med beskriver alla en liknande start: De sprang över Bambuser, det bolag som tillhandahåller den tekniska lösningen för livestreamad shopping i Sverige, blev intresserade och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.