Resumé insikt
Guide: Så lyckas du med liveshopping – svenska varumärken om lärdomarna
Guide: Så lyckas du med liveshopping – svenska varumärken om lärdomarna
UPPDATERAD. Liveshopping har fullkomligt exploderat i Asien och i dagarna kom beskedet att Instagram lanserar tjänsten. Med tekniken på plats har även svenska varumärken börjat upptäcka formatet. Vi har snackat med Lyko, Soft Goat, Stronger och Indiska som alla delar med sig av do’s and dont’s.
Publicerad: 23 september 2020, 12:52
Liveshopping med Indiskas vd Karin Lindahl. Till höger Andrea Brodin hos Soft Goat och Margaux Dietz hos Stronger.
De varumärken vi har pratat med beskriver alla en liknande start: De sprang över Bambuser, det bolag som tillhandahåller den tekniska lösningen för livestreamad shopping i Sverige, blev intresserade och
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.