Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Guide till sponsrade filter i Snapchat

Publicerad: 17 november 2016, 20:28

Aldrig förr har varumärken kunnat trycka upp sina produkter rätt upp i ansiktet på så många människor. Det kan de med Snapchats sponsrade filter – bokstavligt talat. Plötsligt kan ett huvud förvandlas till ett fyllt tacoskal, en blombukett eller ett paket pommes frites.


Med tanke på att Snapchat-användare i genomsnitt använder 20 sekunder till varje filter och att Snapchat uppges ha 150 miljoner dagliga användare globalt (enligt Bloomberg i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.