Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Guldblicksvinnaren: "När blir total likgiltighet en reklamtrend?"

Publicerad: 17 Maj 2017, 09:21

Guldblicksvinnaren Tomas Granath på DDB funderar på vilken motreaktion som kommer till trenden ondska och godhet i reklam. Total likgiltighet?


Ämnen i artikeln:

Guldägget

Ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
   • Appen Not Hotdog är ett roligt exempel på hur HBO jobbar med serien

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Guldägget

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.