Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Gustav Johansson: Hej marknadschef! Ingen bryr sig om din reklamfilm

Publicerad: 5 oktober 2017, 11:28

För att någon överhuvudtaget ska bry sig om kommunikationen måste den bli en del av populärkulturen, säger Gustav Johansson, copywriter på Forsman & Bodenfors.


Ämnen i artikeln:

VolvoGustav JohanssonDroga 5Forsman & Bodenfors

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
"Droga 5:s kampanj för MailChimp är grym. Kampanjen tar avstamp i en ganska obekväm sanning om/för varumärket: Folk

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.