Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Gustav Martner: "Den stora myten om behovet av autencitet"

Publicerad: 31 Maj 2017, 20:37

Med aggressiv marknadsföringsstrategi och ett schysst namn kan man slå världen med häpnad trots obefintlig autencitet i produkten, skriver Resumé Insikts krönikör Gustav Martner.


Ämnen i artikeln:

Gustav MartnerDaniel WellingtonInfluencers

Har du varit i Boston? Beställt en riktigt god Frankfurter-korv med massor av Boston-gurka på? Alltså, nu menar jag såklart den där äkta Boston-gurkan som bara finns i Boston. Du

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.